Zawiera publikacje przeznaczone dla studentów kierunków turystyka i rekreacja. Będą one również doskonałą lekturą dla praktyków - pracowników biur podróży.
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich.
Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia...
Seria: Turystyka
Rok wydania: 2020 |
Wersja: Druk, PDF
84,15 zł
99,00 zł
Najniższa cena:
79,20 zł
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich.
Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia...
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie...
Seria: Turystyka
Rok wydania: 2020 |
Wersja: Druk, PDF
75,65 zł
89,00 zł
Najniższa cena:
71,20 zł
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie...
Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę....
Seria: Turystyka
Rok wydania: 2018 |
Wersja: Druk, PDF
75,65 zł
89,00 zł
Najniższa cena:
71,20 zł
Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę....
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w...
Seria: Turystyka
Rok wydania: 2017 |
Wersja: Druk, PDF
67,15 zł
79,00 zł
Najniższa cena:
63,20 zł
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w...
Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych – począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji,...
Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych – począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji,...
W książce przedstawiono w sposób prosty i przystępny wybrane elementy prawa międzynarodowego, które mogą okazać się pomocne w działalności turystycznej. Liczne tabele porządkują wiedzę i ułatwiają...
Seria: Turystyka
Rok wydania: 2011 |
Wersja: Druk, PDF
33,15 zł
39,00 zł
Najniższa cena:
31,20 zł
W książce przedstawiono w sposób prosty i przystępny wybrane elementy prawa międzynarodowego, które mogą okazać się pomocne w działalności turystycznej. Liczne tabele porządkują wiedzę i ułatwiają...
Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a...
Seria: Turystyka
Rok wydania: 2010 |
Wersja: Druk, PDF
33,15 zł
39,00 zł
Najniższa cena:
31,20 zł
Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a...
Sprawny system informacji podstawą rozwoju turystyki!
Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna...
Sprawny system informacji podstawą rozwoju turystyki!
Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna...
Marketing – zwłaszcza relacji – źródłem sukcesu biur podróży!
Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania...
Marketing – zwłaszcza relacji – źródłem sukcesu biur podróży!
Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania...